Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 31 de mayo de 2018
Descripció
Necessitem incorporar una persona per a Tasques Administratives i Atenció telefònica a clients/es i proveïdors/es de serveis.
Vacants
1
Tasques:
Utilització de programa de gestió i atenció telefònica a clients/es i proveïdors/es.
S'ofereix:
Contracte temporal de 3 mesos , prorrogable a 9 mesos i amb possibilitats d'indefinit.
Sou: 17000€ bruts/ any
Horari: 8 a 13 hrs. i 15 h a 19 hrs ( negociable el temps de pausa, segons necessitats de la treballadora) . Pot ajustar-se també a una mitja jornada.
Requisits:
CICLE GRAU MIG ADMINISTRACIÓ
PAQUET OFFICE
DOMINI TIC I ANDROID
FRANCÈS: nivell alt
CARNET DE CONDUIR B
Competències transversals:
Persona empàtica, amable responsable, resolutiva, rigorosa i capacitat d'aprenentatge.
Localitat, Província
ALDEA, L', Tarragona
Nivell Formatiu i Acadèmic mínim
Cicle de grau mitjà o FP I
Permisos de Conduir
B
Vehicle propi
No es requereix vehicle propi.
Ocupacions
No es requereix cap ocupació específica.
Àmbits de selecció de candidats/es
Local
Durada contracte
Més de 3 mesos i fins a 1 any
Tipus de Jornada
Altres