Tasques:
Assessorar empreses i autònoms en contractació, convenis, nòmines i Seguretat Social
Elaborar nòmines, assegurances socials (Sistema RED), contractes i documentació associada
Gestionar altes, baixes i variacions a la Seguretat Social
Aplicar normativa laboral, preparar inspeccions, tramitar acomiadaments, liquidacions i ERES/ERTE
. Mantenir convenis actualitzats i assegurar-ne la correcta aplicació
Proposar millores de procés juntament amb l'equip (qualitat, eficiència i experiència client)
Requisits:
Formació:
Grau en Relacions Laborals, Dret, ADE
Experiència: ≥ 3 anys en assessoria o Dept. Laboral
Tècnica: legislació laboral, gestió de nòmines, contractes, assegurances socials, sistema RED
Programari: eines de gestió laboral i nòmines (valorable SUASSOR)
Idiomes: català i castellà fluïd
Competències clau:
Escolta activa
Etica professional
Ordre i qualitat
Orientació a servei
Comunicació clara
Capacitat de gestió
Oferim:
Estabilitat en un equip consolidat i referent a la zona
Creixement real: formació continuada, aprenentatge entre parells i possibilitats d'evolució
Conciliació: horari compacte i flexibilitat.
Cultura humanista: treballem amb rigor, sí, però també amb calidesa i propòsit
Assegurança de Salut i Benestar a càrrec de l'empresa
Proximitat real al client: veuràs l'impacte de la teva feina al seu dia a dia
Horari:
Dill- DJ: 8:00–17:00 (½ h dinar) | DIV-: 8:00–14:00