Funcions:
Pel que fa a assignació de comandes t'especialitzaràs en Identy Beauty i Freshly Internacional, on t'encarregaràs d'assignar les comandes a les àrees de preparació de forma òptima per assegurar el compliment dels objectius d'expedició de comandes diàries. A més de gestionar tots els processos administratius de el Centre Logístic, seguint els mateixos procediments de treball establerts a la resta de centres, amb l'objectiu d'unificar un mateix mètode de gestió en tots els centres Freshly. Treballant mà a mà amb el teu referent, sent el nexe de comunicació entre Freshly Park i Centre Logístic. Et preocuparàs que el Centre Logístic estigui sempre a punt i que l'equip disposi de tot allò que necessita en el dia a dia.
Tasques:Les teves responsabilitats es basaran en:
● Gestionar el servei de càtering per al Team. Assegurar que l'equip disposa de el servei necessari en tot moment i gestionant la relació directa amb l'empresa que ens ofereix el servei.
● Gestionar la compra de cafè, aigua i altres consumibles que es requereixin, assegurant que el Team disposa de tot el necessari i gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereixen cada un dels serveis.
● Identificar les necessitats i gestionar la compra de material necessari que es requereixi, gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereixen cada un dels serveis.
● Identificar les necessitats i gestionar la compra dels Epi 's necessaris que es requereixin, gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereix el servei.
● Atendre a totes aquelles persones que diuen o visiten Freshly Cosmetics a Gandesa en base als nostres estàndards de Customer Love i derivant-la persona que correspongui
● Preparar la incorporació de les persones que se sumen a l'Freshly Team, assegurant que en el seu primer dia a Freshly tindran tot el que necessiten per iniciar la seva aventura amb nosaltres.
● Gestionar les tasques relacionades amb els equips disponibles al Centre Logístic (compra, factures, gestió de garanties ...)
● Gestionar la comunicació i la documentació de la Mútua Mèdica per a la Freshly Team a Gandesa.
● Gestionar totes les possibles compres que puguin necessitar els diferents equips i coordinar l'administració de les mateixes amb l'equip de Finances.
● Gestionar el correu postal i la paqueteria de el Centre Logístic
● Gestionar i arxivar la documentació necessària.
● Gestionar els contactes administratius externs (recollida de documentació, bancs, gestoria, etc.)
● Gestionar el manteniment diari de el Centre Logístic, tant els serveis habituals de neteja, com els serveis puntuals que es puguin requerir com: control de plagues, control d'extintors ...
● Gestió de l'transport de les expedicions, contacte amb els operadors logístics, divisió d'enviaments i combinació de càrregues.
● Control i actualització de l'arxiu d'estàndards i procediments de les operacions de recepció i expedició.
● Gestionar la comunicació amb l'empresa externa de reciclatge.
● Controlar i descomptar el productes que presentin tares al BC.
● Gestionar la informació i coordinar amb l'equip de compres i supply les recepcions de mercaderies al Centre logístic.
● Realitzar el mostreig selectiu (PIR) per verificar que la mercaderia rebuda coincideix amb la informació que figura en els albarans de lliurament i comprovar durant la recepció de la mercaderies que la qualitat i les seves característiques corresponen amb la comanda de compra.
● Gestió de documentació, registrar a BC els albarans crear el rebut de magatzem o efectuar la comanda de transferència.
● Ubicar i identificar la mercaderia en Quarentena per deixar constància de l'arribada de el nou material i controlar la seva traçabilitat.
● Coordinar amb Material Handler la ubicació física.
● Presa de mostres de les produccions, registre documental, emmagatzematge i custòdia.
● Gestió de l'transport de les expedicions, contacte amb els operadors logístics, divisió d'enviaments i combinació de càrregues.
● Rebre les devolucions de comandes de compra, registrar les dades d'enviament, verificació de el contingut i informar l'equip de Customer d'incidències. (RE)
● Control i actualització de l'arxiu d'estàndards i procediments de les operacions de recepció i expedició.
Requisits:● Demostrar talent, compromís i passió per la teva feina.
● Ser una persona motivada i amb moltes ganes d'emprendre nous projectes i canviar les coses.
● Tenir ambició amb el projecte i el seu creixement.
● Implicació i moltes ganes de treballar.
- Titolació: FPGS Administració (FPI FPII) o ADE.
- Gust per treballar en equip.
- o tingui experiència laboral relacionada.
L'única manera de fer un gran treball és fer allò que més t'agrada.
IMPRESCINDIBLE INSCRIURE EL TEU CV A L'ENLLAÇ EN BLAU :
UNEIX-TE AL FRESHLY TEAM
S'ofereix:En Freshly Cosmetics tindràs l'oportunitat de:
● Treballar en una startup molt dinàmica i en creixement.
● Créixer dia a dia fent el que més t'agrada.
● Oblidar de la carmanyola amb el nostre servei de càtering diari.
● Posem a la teva disposició l'equipació i totes les facilitats que necessitis per al desenvolupament del teu treball.
Condicions laborals:
● Contracte inicial d'1 any i conversió a indefinit.
● Contracte a jornada completa amb horari de dilluns a divendres.
● Treball per àrees de responsabilitat.
● El servei de càtering no té cost per a l'equip ia més tenim mútua mèdica privada gratuïta.