Receivings &shippings specialist-Especialista de recollida i enviament-Freshly Cosmetics

Publicada: martes, 14 de julio de 2020

Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 16 de julio de 2020 Ho sentim, aquesta oferta va finalitzar el jueves, 16 de julio de 2020

Codi


133-2020G

Descripció


Treballaràs en un entorn dinàmic i innovador amb la missió principal d'assegurar que el flux d'informació i tasques entre les diferents àrees es dugui a terme de forma correcta i fluida. Et demanem 3 competències. Talent, compromís i passió.

Vacants


1
Funcions: 

Pel que fa a assignació de comandes t'especialitzaràs en Identy Beauty i Freshly Internacional, on t'encarregaràs d'assignar les comandes a les àrees de preparació de forma òptima per assegurar el compliment dels objectius d'expedició de comandes diàries. A més de gestionar tots els processos administratius de el Centre Logístic, seguint els mateixos procediments de treball establerts a la resta de centres, amb l'objectiu d'unificar un mateix mètode de gestió en tots els centres Freshly. Treballant mà a mà amb el teu referent, sent el nexe de comunicació entre Freshly Park i Centre Logístic. Et preocuparàs que el Centre Logístic estigui sempre a punt i que l'equip disposi de tot allò que necessita en el dia a dia.

Tasques:

Les teves responsabilitats es basaran en:

● Gestionar el servei de càtering per al Team. Assegurar que l'equip disposa de el servei necessari en tot moment i gestionant la relació directa amb l'empresa que ens ofereix el servei.
● Gestionar la compra de cafè, aigua i altres consumibles que es requereixin, assegurant que el Team disposa de tot el necessari i gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereixen cada un dels serveis.
● Identificar les necessitats i gestionar la compra de material necessari que es requereixi, gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereixen cada un dels serveis.
● Identificar les necessitats i gestionar la compra dels Epi 's necessaris que es requereixin, gestionant la relació directa amb les empreses que ens ofereix el servei.
● Atendre a totes aquelles persones que diuen o visiten Freshly Cosmetics a Gandesa en base als nostres estàndards de Customer Love i derivant-la persona que correspongui
● Preparar la incorporació de les persones que se sumen a l'Freshly Team, assegurant que en el seu primer dia a Freshly tindran tot el que necessiten per iniciar la seva aventura amb nosaltres.
● Gestionar les tasques relacionades amb els equips disponibles al Centre Logístic (compra, factures, gestió de garanties ...)
● Gestionar la comunicació i la documentació de la Mútua Mèdica per a la Freshly Team a Gandesa.
● Gestionar totes les possibles compres que puguin necessitar els diferents equips i coordinar l'administració de les mateixes amb l'equip de Finances.
● Gestionar el correu postal i la paqueteria de el Centre Logístic
● Gestionar i arxivar la documentació necessària.
● Gestionar els contactes administratius externs (recollida de documentació, bancs, gestoria, etc.)
● Gestionar el manteniment diari de el Centre Logístic, tant els serveis habituals de neteja, com els serveis puntuals que es puguin requerir com: control de plagues, control d'extintors ...

● Gestió de l'transport de les expedicions, contacte amb els operadors logístics, divisió d'enviaments i combinació de càrregues.
● Control i actualització de l'arxiu d'estàndards i procediments de les operacions de recepció i expedició.

● Gestionar la comunicació amb l'empresa externa de reciclatge.
● Controlar i descomptar el productes que presentin tares al BC.
● Gestionar la informació i coordinar amb l'equip de compres i supply les recepcions de mercaderies al Centre logístic.
● Realitzar el mostreig selectiu (PIR) per verificar que la mercaderia rebuda coincideix amb la informació que figura en els albarans de lliurament i comprovar durant la recepció de la mercaderies que la qualitat i les seves característiques corresponen amb la comanda de compra.
● Gestió de documentació, registrar a BC els albarans crear el rebut de magatzem o efectuar la comanda de transferència.
● Ubicar i identificar la mercaderia en Quarentena per deixar constància de l'arribada de el nou material i controlar la seva traçabilitat.
● Coordinar amb Material Handler la ubicació física.
● Presa de mostres de les produccions, registre documental, emmagatzematge i custòdia.
● Gestió de l'transport de les expedicions, contacte amb els operadors logístics, divisió d'enviaments i combinació de càrregues.
● Rebre les devolucions de comandes de compra, registrar les dades d'enviament, verificació de el contingut i informar l'equip de Customer d'incidències. (RE)
● Control i actualització de l'arxiu d'estàndards i procediments de les operacions de recepció i expedició.

Requisits:

● Demostrar talent, compromís i passió per la teva feina.
● Ser una persona motivada i amb moltes ganes d'emprendre nous projectes i canviar les coses.
● Tenir ambició amb el projecte i el seu creixement.
● Implicació i moltes ganes de treballar.

  •  Titolació: FPGS Administració (FPI FPII) o ADE.
  •  Gust per treballar en equip.
  •  o tingui experiència laboral relacionada.

L'única manera de fer un gran treball és fer allò que més t'agrada.

IMPRESCINDIBLE INSCRIURE EL TEU CV  A L'ENLLAÇ EN BLAU UNEIX-TE AL FRESHLY TEAM


S'ofereix:

En Freshly Cosmetics tindràs l'oportunitat de:

● Treballar en una startup molt dinàmica i en creixement.
● Créixer dia a dia fent el que més t'agrada.
● Oblidar de la carmanyola amb el nostre servei de càtering diari.
● Posem a la teva disposició l'equipació i totes les facilitats que necessitis per al desenvolupament del teu treball.

Condicions laborals: 

● Contracte inicial d'1 any i conversió a indefinit.
● Contracte a jornada completa amb horari de dilluns a divendres.
● Treball per àrees de responsabilitat.
● El servei de càtering no té cost per a l'equip ia més tenim mútua mèdica privada gratuïta.

Localitat, Província


GANDESA, Tarragona

Nivell Formatiu i Acadèmic mínim


Títol específic d'una univers itat(no és un grau, diplomatura o llicenciatura)

Titulació Requerida


Títol Professional Bàsic en Serveis Administratius
TÈCNIC SUPERIOR administració i finances
GRAU en Administració i Direcció d'Empreses
LLICENCIAT en administració i direcció d'empreses

Permisos de Conduir


B

Vehicle propi


Coche/Turismo

Idiomes


No es requereix cap idioma específic.

Ocupacions


Agents de Compres
Tècnics en Gestió d'Estocs i/o Magatzem

Àmbits de selecció de candidats/es


Comarcal

Durada contracte


1 any

Tipus de Jornada


Completa

Comparteix aquesta oferta


Informació sobre Cookies

  • Aquest lloc web utilitza cookies pròpies i de tercers per recopilar informació que ajudi a optimitzar la seva navegació web.
  • No s'utilitzen cookies per recollir informació de caràcter personal.
  • Si continua navegant, considerem que accepta el seu ús. Pot obtenir més informació o conèixer com canviar la configuració, en la nostra Política de Cookies.